Boligforeninger

Når vi arbejder hos boligselskaber eller boligforeninger, er tid, kvalitet og serviceniveau et fokus. Det er vigtigt for os, da vi ved at levere på højt niveau, sikrer en godt og stabilt samarbejde.

Vi tilbyder specielt til boligforeninger:

• Tilkaldeservice
  • Høj kvalitet
  • Høj tilgængelighed
  • Rammeaftaler
Kontakt os
Vi ringer tilbage indenfor 24 timer, på alle hverdage
Intro
Kontakt os her
Åbningstider
  • Mandag-torsdag: 07:00 – 15:00
  • Fredag: 07:00 – 14:00
  • Weekend: Lukket
Vi har vagtordning udenfor vores normale åbningstid.
Ring på 7551 7252

Service på boligforeninger

TK-TEK A/S har en bred vifte af ydelser for boligforeninger. Vi indgår i tæt samarbejde med viceværter og bestyrelsen. Sammen danner vi rammen for serviceopgaver, vedligeholdelse og større opgaver der skal løses.

Vi tilbyder alle former for el-opgaver på fællesinstallationerne, lige fra hovedtavlen/gruppetavlen og til en stikkontakt i gården.

Vi rådgiver jer, i retningen af optimerende løsninger. Et eksempel på dette kunne være:

Belysningsanlæg i fælles arealer hvor vi giver gode råd til, hvordan boligforeningen kan spare penge på energibesparende løsninger.

Vi udfører eltjek til boligselskaber

Når en af lejlighederne skifter ejer/lejer, gennemgår vi lejligheden og udarbejder en rapport, så der er sikkerhed for at installationen er i orden og lovlig, når den nye ejer/lejer flytter ind.

11068 TK TEK 251

Opgaver vi blandt mange andre laver for jeres i boligforening

• Lys i opgange/svalegange/facade, kældre osv.
  • Automatisk lys med bevægelsessensorer og skumringsrelæer.
  • Vedligeholdelse af ejendommens fællesinstallationer.
  • El-Eftersyn/el-tjek ved overdragelse eller salg af boligen.
  • Dørtelefonanlæg
  • Videoovervågning
  • Brand og røgalarm
  • Reparation af ventilationsanlæg
  • Pumper
  • Fælles netværk / WIFI
  • Varmecentraler
  • Udskiftning af el-tavler
  • Alt øvrigt el-arbejde.
Luk besked

TK-TEK A/S har åbent som normalt.

Vi servicerer stadig både detail, erhverv og private. Vores personale bliver testet, holder afstand og tager hensyn til andre på arbejdspladsen / i boligen.

Kontakt os